۳ پاسخ

شیر نگیر .با اب و ارد فرنی درس کن.بعد بزار کنار.از دما ک افتاو ۳۰ سی سی شیرخشک یا شیر خودت اضافه کن

شیر ماجان ویتامینه هست نباید جوشیده بشه.

من فقط با اب ماجان درست میکنم

سوال های مرتبط