خانما تو شیردهی میشه ژل لب زد ۱ سیسی؟

۵ پاسخ

من زدم بچم ۹ماهش بود مشکلی نداره

شیردهی مشکل نداره،بارداری نمیشه

منم زدم اوکی

میشه عزیزم من زدم، مجازه

فکرنکنم بشه

سوال های مرتبط

مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۵ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱ سالگی
مامان حسین مامان حسین ۱ سالگی
مامان آلبــــالو🍒 مامان آلبــــالو🍒 ۱۱ ماهگی
مامان مهدیار جونم😍 مامان مهدیار جونم😍 ۱۱ ماهگی