برای سونوگرافی NT
۱۲هفته و ۲روز برم خوبه؟

۶ پاسخ

بله بهترین بازه زمانی

من دکترم گفت ۱۲ هفته ۶ روز برم

سلام عزیزم منم یک هفته دیگ نوبت سونو دارم
میگم شما الان علائم چیا داری

اره عزیزم از ۱۲ هفته میتونی بری

عالیه

بله بهترین تایمه

سوال های مرتبط

مامان آیهان وآراز💙 مامان آیهان وآراز💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آهین 💙👼🫃 مامان آهین 💙👼🫃 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس وتودلی♥️ مامان نفس وتودلی♥️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری