من هر وقت دختر یبوست داره
مقعدش رو با یه گوش پاک کن آغشته با روغن زیتون چرب میکنم جواب میده
اره نصفش باید بزنی
من بردم دکتر گفت نزنی بهتره بهششربت انجیر داد گفت این از اون بهتره
من به دخترم تو ۲ ماهگی میزدم
شربتشو بگیر با سورنگ از مقعدش بزن ولی زیر یه چیزی بنداز یا زود مای بی بی ببند درجا دسشویی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.