۳ پاسخ

سلام من یکماه پیش انجام دادم وای اصلااااا درد نداشت چقد خوش برخورد ..دردش شبیه پاپ اسمیر بود ..فرداشم یه درد پریودی بود سر دلم
هزینش فک کنم حدود دو هفتصد شد .یادم رفت

من شنیدم ۴۷۰۰ اینا باشه

سلام
تو عکس رنگی قبلا گرفته بودی یا بار اولته؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری