۴ پاسخ

تب نیست که دمای طبیعی بدنشه
الکی بچرو مریض نکن گلم استا هم نمیخواد

گرمشه

از ۳۷و۵ تبه ها نیم‌ساعت دیگه هم‌اندازه بگیر اگه سیر صعودی داشت تبه

ن والا طبیعیه شاید گرماش بوده

سوال های مرتبط