عزیزم هرچی بدی فرقی نمیکنه دوره داره باید صبر کنی کولیکید بده صدای اب بزار ماشاز مخصوص داره بزن نت یاد بگیر اگر شیر خسک میخوه ابتامیل بده نوع سبکش ببین چیه بده مثلا ما اون زمان پپتی جونیور یا پپتی میدادیم اگر شیر خودتو میدی نفاخ نخور دمنوش ارامبخش بخور دائما یه فنجون اب ولرم بخر هر ده دقیقه یه بار فلاکس داسته باش هعی پرکن بخور
دایمتیکون بده
اره خدایی عالیه
یک و دویستش تقلبیه اصلش دو ۳۰۰
کولیکید و دایمکت من راضی بودم
کولیل پدیابست هم بد نبود
چیزای نفاخ اصلا نخور تا یه مدت میوه هم نفخ داره کمپوتی بخور
منم شنیدم خیلی خوبه ولی من کولیکد دادم عالی بود خیلی هم کمیاب بود چندروزی گشتم تا پیدا کردم
۱۲۰۰ هست منم نگرفتم ولی میگن خیلی خوبه البته زیر یک ماه نباید به بچه بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.