دکترش کیه
۳ روزم هرصب نصف قاشق چایی خوری ترنجبین دادم خورد ک دسشویی کنه زردیش بره
شیرم زیاد بهش بده
پسر من زردیش رو ۱۴ بود تو قوی ترین دستگاه کاشانی بود اومد رو ۸ دوباره رفت رو ۱۳ دیگه دستگاه گرفتم برا تو خونه هرکار کردم پایین نیومد کدو تازه گرفتم رنده کردم زدم ب بدنش با پارچه تمیزی بستمش ۲۰ دقیقه گذاشتم بمونه روز بعد بدون دستگاه از رو ۱۳ اومد رو ۷ دیگه هم برنگشت
یکمی رو تو اب جوش بریز بعد روش در بزار تا حل بشه بعد از صافی رد کن روزی چندبار بهش بده ادرار میکنه دفع میشه
نه گلم کلا وقتی از دستگاه میان بیرون یکمی میره بالا دختر منم خیلی زرد بود فقط بستیمش به ترنجبین و دکترم گفت شیرخشک بده تا دسشویی کنه بیاد بیرون زردیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.