ن زود نیست دکتر هم میگه میشه بدی منم ۴ماهش هست امروز سرلاک ریختم توی شیرش وزنش هم ۶و۲۰۰ دکتر گفت کمه
من پنج ماهگی فرنی شروع کردم
دیدم اطفال از ۴هم میگه شروع کن
عزیزم گروه ایده غذای کوچولوهامون دارم اگه مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکاتو بزار عضوت کنم
نه منم از چهار ماه و نیم شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.