پسرمنم ۳۳۷۰ بود
الان ۷ کیلو هست ماشاالله
شیر خودمم میدم بهش
دختر من به ۶ هم نمیرسه ۱۰۰ درصد … 🫠🫠
اعصاب نمونده برام رفلاکس و حساسیت داره
دختر منم سه ماهگی ۶ بود بهش نمیخوره وزن اضافه کرده باشه تا الان
۴ ماهگی باید دوبرابر وزن تولدش باشه
خوبه
بچه منم همین بود
دختر من ۳۳۵۰بدنیا اومد الان پنج ماهشه ۵۷۰۰ 🥲کلا بچه های رفلاکسی وزنگیری خوبی ندارن
خوبه ک
وااای دقیقا بچه ی منم همینه دیروز کلی گریه کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.