۷ پاسخ

پسرمنم ۳۳۷۰ بود
الان ۷ کیلو هست ماشاالله
شیر خودمم میدم بهش

دختر من به ۶ هم نمیرسه ۱۰۰ درصد … 🫠🫠
اعصاب نمونده برام رفلاکس و حساسیت داره

دختر منم سه ماهگی ۶ بود بهش نمیخوره وزن اضافه کرده باشه تا الان

۴ ماهگی باید دوبرابر وزن تولدش باشه
خوبه
بچه منم همین بود

دختر من ۳۳۵۰بدنیا اومد الان پنج ماهشه ۵۷۰۰ 🥲کلا بچه های رفلاکسی وزنگیری خوبی ندارن

خوبه ک

وااای دقیقا بچه ی منم همینه دیروز کلی گریه کردم

سوال های مرتبط