پسر منم وزنش کمه☹️
وزن تولدش ۴ بود
چهارماهودوهفته وزن کردم ۷/۲۰۰
نه نرماله عالیه دنبال چاق شدن بچه نباشید ماهی 700تا900باید وزن بگیره
آره کمه شیر خشک بده 8 بود خوب بود
وزن دختر من ۶/۵ هست طبیعیه
وزنش کم نیست ولی خب میتونه بیشتر هم باشه
شیر خودت میخوره یا خشک؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.