۵ پاسخ

پسر منم وزنش کمه☹️
وزن تولدش ۴ بود
چهارماهودوهفته وزن کردم ۷/۲۰۰

نه نرماله عالیه دنبال چاق شدن بچه نباشید ماهی 700تا900باید وزن بگیره

آره کمه شیر خشک بده 8 بود خوب بود

وزن دختر من ۶/۵ هست طبیعیه

وزنش کم نیست ولی خب می‌تونه بیشتر هم باشه
شیر خودت میخوره یا خشک؟

سوال های مرتبط