خردادماه ها رو از ۱۵ تیر شارژ میکنن
من ۱۴ اردیبهشت زایمانم بود
برام شارژ شده ۱۵ خرداد
هر ماهی دنیا بیاد از ماه بعدش شارژ میشه
استعلام بگیر از قسمت خدمات تو پیام رسان بله ماه بعد حوالی ۱۵ ام
موجودی بگیر تو برنامه بله ربات کالابرگ هست
چهل روز بعد از تولد
برو شبکه بگو ثبت نامت کنن
به منم ندادن هنوز
عزیزم یه ماه بعد زایمان میریزن
پسر من 2/2 بود خرداد ماه ریختن
استعلام بگیر عزیزم.احتمالا واست واریز کردن
ستاره ۵۰۰ستاره۱۴۶۳مربع
منم بهم ندادن مث تاریخ تو زایمانم بود ولی بهم ندادن
باید برا این کارت امید حتما بهداشت تشکیل پرونده داد ؟
کلوچه رو بردی سفر؟😍
از ماه بعد میریزن برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.