دختر منم 34هفته دنیا اومد
شیر زیاد توگلوش نمیپره
من دختر هنوز خیلی میپره
دختر منم بخاطرش کبود شد و چشماش سفید شد کلا،تو شیر قاطی میکنم الان میخوره
ای خدا چی می شد همه بچه ها ۳۷ به بعد به دنیا میومدن، منم الان ۳۵ هفتهم خیلی درد واژن و پهلو و ران میگیره و ولم میکنه
مامان یسنا منم بچه قبلیم زود دنیا اومد قطره آد روز ششم که دادمش پرید تو گلوش دور از جون خفه شد تا همسایه ها اومدن کلی زدیم پشتش نفس کشید ،توروخدا بذار از چند روز دیگه بهش بده عجله نکن یا بریز تو شیشه شیرش بخوره من واسم شده کابوس
یه قطره یه قطره بدین یا هم قاطی شیرش کنید بدین
قطره قطره بریز صبر کن بخوره باهر قطره که دادی عمودی نگهش دار که کامل قورت بده.پسرمنم۳۴هفته بدنیا اومد همین مشکلو داشتم خیلی زود اوکی میشن.نگران نباش
توی بهداشت به ما گفتن قطره داخل شیرخشک بریز و بده بچه بخوره. توی گوگل هم خوندم میشه قطره رو قاطی شیر مادر یا شیرخشک ریخت و داد
اگ شیرخشک میخوره قاطی شیرش کن
من هرموقع دادم بعدش بالا آورده😫😫😫
نمیدونم چرا اینطوریه..قطزه قطره هم میدم..سعی میگنم ۱۰ دقیقه قبل و بعد شیر بهش بدم بازم همونه سرشم بالا میگیرم بعد از دادنشم کلا بغلش میکنم که نیاد بالا ولی بعضی وقتا میبینم بالا میاره
اول اینکه شیبدار بگیرش مثل وقتی ک سینه میخوره که نپره گلوش.من میریزم تو سری شیشه شیرش خودش مک میزنه میخوره .اول با سرنگ میدادم ولی با شیشه راحتترمیخوره
من قطره چکان میزارم دهنش خوشش میاد زبون میزنه منم قطره قطره خالیش میکنم یه دفعه نه
من ک همین کارو میکنم
قطره چکان و بزا تو دهنش بزا خودش بخوره
باید با صبر و حوصله بدی، قطره قطره بریز دهنش بذار قورت بده بعد قطره بعدی، همیشه هم قطره دادنی سر و گردنش رو بالاتر بگیر
پسر منم ۳۳ هفته دنیا اومده بود خیلی طول میکشید یه سیسی رو بخوره
اما چاره ای نیست براشون خیلی واجبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.