من هفته ای یه ۱بسته ۴۴تایی
شماره ۲ همونم براش گشاد
بستگی به وزن بچه خودت داره هر وقت احساس کردی چسبش نمیرسه یا خیلییییی پاش میزنه کوچیک
من تا الان سایز 1 استفاده میکنم
راستش مامانم سوپر مارکت داره یه کارتن فکر کنم ده تایی شماره ۴داره و یه کارتن شماره ۵
چون قیمت قبل ۱۴۰هزار تومنی می خواستم بردارم برا پسرم
یعنی خراب نمیشه تا اون موقع سایزش بشه
من خودم حساب نکردم یک چند تا استفاده کردم و تا الان شماره دو ۳تا۶کیلو استفاده می کردم الان ختنه کردم یکم ترسیدم اذیت بشه از ۴تا۸می خوام استفاده کنم
من روز یک یا دوپوشک استفاده میکنم
من تا الان ۴بسته ۴۰ تایی سایز ۱ تموم کردم
الانم دارم سایز ۲ میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.