اصلا اشکال نداره شیرخشک بدی منم اولاش دادم ولی بیشتر سینه دادم،نهایت در روز دوپیمانه شیرخشک دادم،الان کلا شیرخودمو میخوره،ولی درکل به خودت سخت نگیرتلاشتوبکن واسه اینکه سینتو بخوره
عزیزم طبیعیه بچه روزای اول سینه رو خوب نگیره سعی کنی خودتم کمکش کنی مثلا یکم سینتو فشار بدی ک شیر بره دهنش اونم مک میزنه
بعضی بچه ها بدقلقلن
فقط شیر خشک اگ دادیش دیگ سینتو خوب نمیگیره
این روزا گرچه سختن ولی میگذرن عزیزم خودتو ناراحت نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.