خیلی خوبه عزیزم من که از شیرینی جات متنفرم اما با شیر همیشه بخور
آره من میخورم هر روز با شیر
عالیه
خوبه ولی زیاده روی نکن بعضیا میگن زایمان زودرس میاره نهایتا روزی سه کله
خوبه بخور
آره خوبه ولی زیاد نخور گرمیه
خیلی خوبه نی نی رو هم صبور میکنه
شنیدم میگن خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.