خانما شیره خرما دارم تو چیا بریزم واسه پسرم

۳ پاسخ

شیره ندی بهتره
چون زائقه بچه میره سمت چیزا شیرین علاوه بر اینکه مجبور میشی همش چیزا شیرین بدی و گرنه نمیخوره در اینده قندم میگیره

زیر یسال فقد شیره‌انگور میشه داد

تو هر چیزی که میخوایی شیرین بشه 🤗

سوال های مرتبط

مامان باقلوا مامان باقلوا ۱ سالگی
مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی