دخترا
روزای اول بچتون زیاد گریه میکرد؟

۱۴ پاسخ

اگه شب اوله بخاطر واکسن که زده دختر منم شب اول تو بیمارستان خیلی گریه کرد واکسن زدن بهش اونجا

قنداق کن

اده خیلی تازه تازه بچم‌داره بهتر میشه با ماشین شبا میرفتیم بیرون ارومش میکردیم

آره دختر من شبا اصلا نمیخوابه همش جیغ وگریه میکنه

بچه من نه از وقتی بیلی ناستر دادن دلدرد و نفخ گرفت بعدشم قطره دادن دلدردشم خوب بود

احتمالا گشنشه

ن همش خواب بود ازدیروز گریه هاش شروع شدن

پسر من ۵ روز اول فقط گریه کرد نگو با شیرم سیر نمیشد و کولیک هم داشت شیرم بهش نمیساخت با ابنکه مقدار شیرم خیلی زیاد بود

بله چون نمیدونستم فک میکردم شیر میخوره

بچه منم تا یک هفته پیش فوق اروم بود الان شبا اصلا نمیخوابه

اره تا ۳۰ روز پدرمو دراورد

آره واسه نمیتونست سیر شه🥺

واسع شما چی

بچه من نه

سوال های مرتبط