خانما تو سونوی رشد جنسیت بچه رو هم میزنن یا ن ؟

۹ پاسخ

من نزد خودم ازش پرسیدم

برا منم از انومالی به بعد هر سونویی رفتم جنسیت درج کرده

اره عزیزم

بله برای من زد

من هم پرسیدم. هم اینکه تو برگه سونو زده بود

برای من زد

مگه نمیدونی عزیزم
اگ ازش بخای بهت میگه دیگه

نمیزنن ولی من محض احتیاط پرسیدم

اره عزیزم اعمال میشه جنسیت

سوال های مرتبط