۱۴ پاسخ

خوش بحالت از زندگیت لذت ببر
من نمیفهمم کی صبح میشه کی شب میشه
البته من دوتا بچه دارم

انقد به خودت سخت نگیر بابا پسر منم ۳ ماهشع دخترمم حدودا ۴ سالشه هررزوز میرم بیرون حتی شده یک ساعت
خونه موندن حالتو بدتر میکنه عزیزم

کارای خونه بعد می شینم با گوشیم فیلم می بینم

کاش خونه هامون نزدیک بود حداقل باهم رفت و آمد میکردیم دلمون باز میشد😅😅

خوش ب حالت پسرت ک برا شیر بیدار میشه میخوره میخابه خودتم میخابی؟ من خواب خودمم بهم ریخته بچم روزا نمیخابه فرصت خانه داری هم حتی ندارم

منم همش تو خونه افتادم باسنم دیگ خشکی زده از بس یا نشستم پاش یا شیرش میدم بدقلقه خیلییییییی ب بدبختی میخوابههه کلافه میشه خودشم انقد ک دست وپا میزنه میخابه بعد ی دفعه بیدارمیشه باز میخابه رفلاکس داره البته خوابش نمیدونم ب رفلاکس ربط داره یانه اما خیلی دست وپاش تکون میدهههه. بیرونم نمیرم جزخونه مامانم چون شیرخودم میدم. شوهرم مگر خریدبخوادکنه میگ بیا توماشین باش حداقل ی بیرون ببینییی

وای منم دقیقا چون شیر خودمو میدم میترسم بزم بیرون
شیشه شیرم اصلا نمیکیره که بدوشم ببرم بیرون بهش بدم😞هرجا بخوام برم نهایت ۱-۲ساعته برگردم خونه
افسردگی گرفتم والا😢

آرایش کن لباسای قشنگ بپوش اهنگ بزار برقص 😁

خوشبحالت من ۲-۳ ماهگی حتی غذا هم نمیتونستم بپزم😢

نی نی میگم شب ها میخوابه برای شیر خوردن بیدار میشه

آرن رو بزار تو کالسکه دوتایی برید پیاده روی

من همش دارم مه مه میدم‌غذامیپزم لباس میشورم با پسر بزرگم زبان کار میکنم جمع و جور میکنم وقتم کم میارم

پیشنهاد از این بهتر بگیر بخواب 😆

منم همیشه تو خونم😕

سوال های مرتبط