۶ پاسخ

اخی ناراحت نباش 😃خدا بزرگه فقط هواست باشه به بزرگی لنگ نی نی نگیره ببره 😋😋😋

وازم تو از من جلوتری ‌ . هیچی یه روز کم میارم واز روز دیگه به خودم انگیزه میدم خوب میشم بچم رفلاکس هم داره خودمم بخیه هام هنوز نیوفتادن و کلی بدبختی دیگه

من بچه اولم یه سالو سه ماهش بود دومی دنیا اومد ..فقط هرجا میرفتم اولی رو میبردم همرام حتی تو دستشویی😵‍💫🤭یه بار قشنگ‌یادمه یادم به نی نی نبود .یه بار وسط راه دستشویی یادم افتاد وای با بخیه بدو تا رفتم دیدم پای نی نی گرفته کشیده میبره 😐🫩🤣🤣🤣🤣خیلی بد بود 🥴🤣دیگه سختیت تا جایی که دومی چهار دست وپا بره بتونه از خودش دفاع کنه جیغ بزنه .🤣🤣از من الان دوتاشون شیش ساله و پنج ساله ان .انشالله از توام راحت بگذره .فقط کل فکرتو بده به دوتا بچت .تا نی نی میخوابه اولی ببر تو آشپزخونه سرگرم کن غذا درست کن .کار خونه و تمیز کاریتم بزار وقتی شوهرت هست انجام بده .اصلا ازشون غافل نشو اخه عقلشون نمیکشه بچه ان

سلام قشنگم
من پسر اولم ۱۰ سالشه
خودش کاراشو انجام میده من کاراشو انجام نمیدم زیاد
با برادرش کاملا مهربونه
اما بعضی اوقات لوسم میشه هاا
من برای خرید یا حمام رفتن پسرم میسپارم داداشش.
پوشکش بلده عوض کنه.
چون شیر خشک هم میخوره
راحتم داداشش شیرشم میده .
برای کارای خونه هم پسری ت گهواره س سعی میکنم اون تایم بخوابه منم کارامو انجام میدم .❣️

من که یه دونه دارم خیلییی سختهه وای دوتا دیگه 😫😱

ب سختی روزا میگذره بچه اولم همش دنبال فرصته که بزنتش منم در حال نگهبانی دادن که نکشتش😐

سوال های مرتبط

مامان نارگیل مامان نارگیل روزهای ابتدایی تولد