۵ پاسخ

من با آپتامیل قاطی میکنم میدم عالیه مرتب شکمش کار می‌کنه

من دادم هفته اول کامل یبوست و دل درد شدید بعدش یبوست اوکی شد الان روزی دوبار دفع داره ولی دل دردش هنوز هست دکتر دارو داده

عزیزم من‌نان آی ار میدم میشه بگی ای ار ها وزن دهیشون چطوره؟

منم میدم یبوست دارت

من دادم یبوست گرفت دیگه ندادم

سوال های مرتبط

مامان نجوا مامان نجوا ۵ ماهگی