۲ پاسخ

من بیومیل ای ار میدم رفلاکس داره.نمیدونم خوبه یانه

اره عزیزم دختر من ای آر میخورد الان اپتامیل پپتی جونیور میخوره ولی وقتی ای آر میخورد پی پیش خمیری بود

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۳ ماهگی