۴ پاسخ

حالا دیگه توسونومعلوم میشه چ خبره

مثلامن با۶روزتاخیر۱۱۰۰۰بود

بتاتم باید از روی رنج آزمایشگاه بسنجی

اره منم ندارم حالت تهوع فقط معده دردم

سوال های مرتبط