بچها شما تو هفته ۲۵ بچه زیر شکم بالای واژنمیژنه خیلی ؟

۳ پاسخ

منم توهفته۲۷ چندروز اینطوری بود یجوری میشدم بعد پرسیدم گفتن بچه کلا میچرخه توشکم

اره من اینجوری بودم فکر میکردم کلا بچم پایینه

اون موقع خیلی چیزی حس نمی‌کردم من

عزیزم اگه دوست داری عضو یه گروه کوچیک خودمونی باشی به این آیدی تو بله پیام بده که عضو بشی
@shabnam405
این آیدی رو تو شخصی خودت تو بله بزن و سند کن تا به صورت لینک در بیاد و بهم پیام بده❤️

سوال های مرتبط

مامان گل دختر🌸 مامان گل دختر🌸 هفته سی‌وششم بارداری