اگ سینمو با شیردوش بدوشم خشک میشه؟

۴ پاسخ

نه بیشترم میشه ندوشی سنگین میشه سینه هات

خودت اذيت ميشي اينجوري رابط سينه بگير شايد تونست چون خودم. ٥ روز سينمو ميدوشيدم ميدادم به دخترم. نميتونست سينمو بگيره ورم كرده بود سينه هام از اينورم كه سينه هامو ميدوشيدم زخم شده بود اذيت ميشدم خداروشكر بعد ٥ روز ورم سينم خوب شد و خودش خورد راحت شدم از دوشيدن

بچه منم سینه نمیگیره همش با شیر دوش میدوشم ولی شاید دووعده در روز شیر خودمو بدم با شیشع شیر چون کمه

نه اکثرا این کارو میکنن

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۱ ماهگی