سرماخوردم گلوم درد می‌کنه و میسوزه چی بخورم ؟؟

۳ پاسخ

بینیت رو با اب نمک شست و شو بده
گلوتم خوب میشه
همسرم واسم با شلنگ اب تصفیه و بطری اب وسیلشو ساخته
اب نمک ولرم درست میکنه میریزه تو بطری من شلنگ رو میذارم تو سوراخ بینیم دهنمو باز میکنم که راه باز شه بره تو اون یکی سوراخ بیینم گرفتگیش باز شه و بعد اون یکی سوراخ
اینجوری کل بینی هم راهش باز میشه هم گلوت راهش باز میشه راحت میتونی نفس بکشی
من الرژی دارم تقریبا۴ساله اینکارو میکنم

دیفن هیدرامین ساده میتونی غرغره کنی با آب نمک برا گلو درد خوبه

من شربت برم هگزین غرغره میکردم میریختم دور
خوب شده بودم
بازم از داروخونه بپرس

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی
مامان :) 💚✨محمدهادی مامان :) 💚✨محمدهادی ۱۴ ماهگی