رابطه دارم اما میل جنسی ندارم. رابطه رو هم فقط برای نرم شدن دهانه رحم دارم و رفع نیاز شوهرم.
والا من گاهی میلم میکشه ولی جفتمون هم می ترسیم یکی دو بار هم بدون دوخول باهم بودیم
خیر. خیر😅
ن موقع رابطه دوس دارم فقط بره کنار تا نفس بکشم انگار داره خفم میکنه اگه زایمانم طبیعی نبود نمیذاشتم نزدیکم بشه
آره تغییری نکرده خداروشکری مشکلی هم پیش نیومده
نه اصلا
خیر
اصن تحریک نمیشم و میگم فقد زود تمومش کن ک اذیت میشه
البته اینم بگم بخاطر دیسک کمرم زیاد نمیاد سمتم میگ اذیت میشی
من میگم بیا چون اونم گناه داره شاید ۱۰ روز یبار اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.