بلاخره منم نامه بیمارستان گرفتم و تاریخ زایمانم مشخص شد 😍

۱۴۰۵/۳/۲۶

۸ پاسخ

به سلامتی کدوم بیمارستان

بسلامتی عزیزممم نزدیکههه🥺🥺

چجوری بهت نامه دادن عزیزم میشع بگی

تو چه سن بارداری زایمانت و زده؟ ۳۷ هفته و چند؟

منم ۲۶نوبت عملم هست نامه بیهوشی هم گرفتی ؟ دولتی میری یا خصوصی

بهبه
ب سلامتی گلم

به سلامتی عزیزم سزارین یا طبیعی؟

به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی