سزارین کردی باید دوهفته بگذره بعدش میتونی ببندی
سزارین وقتی بخیه کشیدی طبیعی همون لحظه که زایمان کردی
گفتن بعد کشیدن بخیه که ریسک عفونت رفع شده
میگن تا ۱۰روز بندی چون چسبندگی رحم میاره
چه شکلیه شکم بند بعد عمل؟
بعد عمل
از همون اول میشه
دکتر بهم گفت رفتی خونه ببند
از همون اول ببند
همون روز وقتی خواستی راه بری ببندی خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.