عزیز چند تا تزریقی زدن براش؟
دقیقا منمنخابیدم دستو پاهاش یخه ولی شکم پشتش داغه تبش بالا پایین میکنه از ۳۷به ۳۸
الهی
به اندازه دوقطره روی رد واکسن استامینوفن بزن یواش چرب کن دردشو ساکت مکنه
خسته نباشی مامانی مهربون
منم روز دومشه هنو پاراکید میدم
منم منم
پیشونیشو یک یا دوساعتی یکبار تبسنج بزن ولی برامن سبکتراز 2 ماهگی بود
سختیش 24 ساعت اول
عزیزم ایشالله تب نمیکنه دایان کوچولو❤️
برا دایان من ک ۴ ماهگی سبک بود
بهتر از دوماهگی بود
ولی پسرم باجفتش اسهال شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.