عزیزم بچه از ۳۴به بعد کامله برای به دنیا اومدن هیچ مشکلی نیست بچه از ۳۴به بعد فقط چربی جمع میکنه که وزن بگیره وگرنه که از هر لحاظی کامله اصلا جای نگرانی نیست
نه عزیزم نگران نباش ایشالا زودتر زایمان نمیکنی
منم دو سه هفته است درد دارم طبیعی هم هستم زایمان نکردم هنوز ولی تحرکتو یکم کم کن پله اینا زیاد بالا پایین نرو ایشالا همون موقع که میخوای زایمان میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.