سلام خانوما دمنوش زعفران بخورم که دردم بگیره بد نیست؟

۹ پاسخ

زعفرون نخورررررر. دمنوش پونه بخور برای دردای زایمانه.

اصلا نخور

مبارکا باشه🥺🥺😍

نه نکن باعث میشه بچه تو شمکت مدفوع کنه دختر

یه چی بگم من ده روز زودتر زایمان کردم خونه مامانم بودم اومد شربت ابلیمو درست کرد گلابشو بیشتر ریخت منم نمیدونستم سه چهار لیوان بزرگ خوردم اخرشب دل درد بودم ولی خوب شدم درد نداشتمااا ظهر میخواستم برم نوار قلب بدم بیمارستان رفتم گفتن بزا معاینه ات هم بکنم معاینه ک کردن ۳سانت باز بود بدون درد دیگه بستری کردن تا شب زایمان کردم بنظرم توام شربت ابلیمو درست کن 😅با خاکشیر و الو شنیدم خوبه

طب فشاری و طب‌ سوزنی و طب گوش و معاینه تحریکی هم خیلی خوبه

والا عزیزم دکتر ب من گف روزی ک قرار بود بیای بستری بشی دمنوش زعفرون بخور ک روند زایمان بهتر باشه
من خواستم از روزای قبل شروع ب خوردن کنم ک شنیدم دکتر پرستارا ب یه زن بارداری گفتن سرخود زعفرون نخوری ک بچه مدفوع می‌کنه . پس فک کنم باید روزی ک بستری بشی بخوری دم دست دکترا باشی

نخور اصلا

خیلی گرررمه بچه‌ زردی میگیره ها

سوال های مرتبط