دوستان بعد پانکچر یبوست گرفتم چیکار کنم

۳ پاسخ

شیاف بیزاکودیل بمن داده بود ۳روز اپل میزاشتم از اسهال میمردم
قرصشم داده بود
یه پودر هم یادمه داده بود بهم اصلا یبوست نداشتم

انجیر خیس شده بخور
الو بخور
روغن زیتون
اب فراوان
خاکشیر با اب ولرم
قطره پیکودراپ هم باعث میشه شکمت روان شه

کمپوت گلابی، انجیر، زردآلو، آلوی پخته بخور

سوال های مرتبط