۸ پاسخ

من از هفت ماهگی دادم هردو مدل

از 6 ماه پخته از 8ماه خام

منم از شش ماهگی تو فرنی ریختم

از اول 7ماهگی دادم

پوستشووهسته اشوبکن توفرنیش بریز

مگه خرما روهم میپزن

از ٦ من تو غذاش مي ريزم مثل حريره يا تخم مرغ

من دیروز بهش دادم واسه اولین بار البته من ریختم داخل صبحانش
پوستشو حتما بگیر و بده

سوال های مرتبط

مامان 💙امید زندگی سام💙 مامان 💙امید زندگی سام💙 ۱ سالگی
مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی