از اونجایی که غذا درست میکنم براش زیاد نمیخوره اشتیاق نشون نمیده و غذای سفره رو دوست داره منم از غذای خودمون چیزایی ک مجازه میدم بهش
البته ادویه نمیزنم به غذاهام بخاطر پسرم
کته،آبگوشت شیشه ای ،انواع پلو،انواع سوپ،عدسی و ماش،کوکوی نرم،سیب زمینی و زرده تخم مرغ
حلیم،چند مدل سوپ،عدسی،کته،جوجه،تخم بلدرچین این جور چیزا،،البته زیاد نمیخوره همش دو سه قاشق
انواع سوپ ها آبگوشت و فرنی با شیر تازه شروع کردم قبلا با آب میدادم بعد بیسکوییت مادر و میوه هم موز و سیب و هندونه و هلو اینا از غذاهای سفره هم ادویه زردچوبه میزنم میدم دیگ اکثر چیزا میخوره
عشقم من نو تاپبکام هست تقریبا همه چی میدم
همه چی با تست و بدون ادویه میتونی بدی بهش
تقریبامیشه گفت باخودمون غذامیخوره مثلا غذاهای خورشتی باخودمون میخوره بدون ادویه ولی برنجش همیشه جداش کته وابداردرست میکنم سوپ وعرسی وانووع فرنیا انواع پورها ماکارونی ابدارتخم مرغ واملت و....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.