بعد واکسن 18ماهگی دیگه چ زمانی باید برد بهداشت

۴ پاسخ

دوسالگی

به من گفتن ۶ ماه یکبار برای چکاپ و ثبت در پرونده

۲سالگی

۲ سالگی

سوال های مرتبط