۷ پاسخ

تو شیش هفته طبیعی هست استراحت کن

والا مام همش گریه میکنیم همینه دیگه اگه نتونی تحمل کنی باید بری دکتر

اگر لکه بینی نداری عادیه ماهم داشتیم

دل درد ها و دردهای شبیه پریودی اگر شدید نباشه طبیعیه و خیلی هم طولانی نباید باشه
اروم باش استراحت کن و با دکترت در میون بزار
در نهایت هم هرچی خداوند بخواد میشه دلت و بسپار به خدا

گریه کنی که بدتر میشه مدام انقباض شکمو خطر بیشتر و استرس و نا آرومی.. خودتو کنترل کن و بسپار به خدا و برو دکتر ببین چی میگه. چون کمش طبیعیه.

عزیزم اینا باد هست توی شکم زن باردار میگیره ول می‌کنه

چرا استرس داری
عزیزم درد زمانی خوب نیس ک لک ببینی

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری