تو شیش هفته طبیعی هست استراحت کن
والا مام همش گریه میکنیم همینه دیگه اگه نتونی تحمل کنی باید بری دکتر
اگر لکه بینی نداری عادیه ماهم داشتیم
دل درد ها و دردهای شبیه پریودی اگر شدید نباشه طبیعیه و خیلی هم طولانی نباید باشه
اروم باش استراحت کن و با دکترت در میون بزار
در نهایت هم هرچی خداوند بخواد میشه دلت و بسپار به خدا
گریه کنی که بدتر میشه مدام انقباض شکمو خطر بیشتر و استرس و نا آرومی.. خودتو کنترل کن و بسپار به خدا و برو دکتر ببین چی میگه. چون کمش طبیعیه.
عزیزم اینا باد هست توی شکم زن باردار میگیره ول میکنه
چرا استرس داری
عزیزم درد زمانی خوب نیس ک لک ببینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.