حتما ويروس گرفته فكركنم بهتره ببرينش دكتر اگه بالا اوردنش و اسهالش ادامه دار شد
رودل کرده باتوجه ب توضیحاتت ک گاز شکمش بدهست یبوستم شده ..گرامیچر بده بهش شکمش راه میوفته ..
ویروس گرفته حتما شاید باباش ناقل بوده ازبیرون امده یا ویروس تو هوا پراکنده اس ممکنه بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.