دخترمنم ۱۲الی۲ونبممیخابه تا۱۱ اگ ولش کنم ک تا ۱میخابه خودم بیدارش میکنم از ی لحاظ خوبه از ی لحاظ ن بخام جایی برم با نکی...دکتر یا آزمایش بدم چون دیر بیدار میشه خیلی بده تا بیدارشه و برم وقت اداری تمومه اگهم ودتر از این اعت بیدارش کنم اعصاب مصاب نداره🤣
منم میگم زود بلندش کنم صبونه بدم خار دارم انگار🤣🤣🤣🤣
عزیزم 😍🧿
خوش با حالت😍
دختر من ساعت ۹ شب میخوابه ، ۷ صبح بیدااااره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.