۴ پاسخ

دخترمنم ۱۲الی۲ونبم‌میخابه تا۱۱ اگ ولش کنم ک تا ۱میخابه خودم بیدارش میکنم از ی لحاظ خوبه از ی لحاظ ن بخام جایی برم با نکی...دکتر یا آزمایش بدم چون دیر بیدار میشه خیلی بده تا بیدارشه و برم وقت اداری تمومه اگ‌هم ودتر از این اعت بیدارش کنم اعصاب مصاب نداره🤣

منم میگم زود بلندش کنم صبونه بدم خار دارم انگار🤣🤣🤣🤣

عزیزم 😍🧿

خوش با حالت😍
دختر من ساعت ۹ شب میخوابه ، ۷ صبح بیدااااره🫩🫩

سوال های مرتبط