۱۲ پاسخ

بله باید بره پیش دو

پسر من ۱۲خردا ۱۴۰۰ الان نفرستمش پیش یک مشکلی؟

بله پیش ۲ سلل بعد اول

بله عزیزم دختر من۱۲تیره و الان پیش دو میره امسال

بله پيش دو بايد بره دختر من پارسال پيش يك رفت ولي با اين اوضاع كشور و آموزش مجازي من فعلا ثبت نام نميكنم يكسال ديرترم بره مشكلي نداره

اره باید برن دختر منم مرداده،فقط خداکنه مجازی نباشه ک با بچه کوچیک اصلا نمیشه

اره عزیزم پیش۲

اره مهر باید برن پیش دو

پیش ۲ میره .

بله جانم

اره عزیزم

بله عزیزم دختر منم هفت تیر

سوال های مرتبط