کاش اینقد زیاد خرید نکنید من مولفیکس به پسرم نساخت
تنها پوشاکی که بهش ساخت کانفی بود
منم سه تا یک گرفتم، نوزاد چندماه اول تند تند دستشویی میکنه.
ولی من چون بچه اولم ۲۷۰۰ بود اولش صفر میبستم، الانم ممکن اینم وزنش همون حدودا باشه باز باید صفر بگیرم
نه فکر نمیکنم زیاد باشه
منم دو بسته یک خریدم ۴۰ تایی
بعد آقای فروشنده میگفت ۵,6 تا یک استفاده میشه باید بخری ...نمیدونم حالا درسته یا نه ولی من میخوام دیگه دو بگیرم
من دو بسته یک گرفتم ۴۰تایی فکرمیکنم بس باشه نمیدونم تا بچه دنیا نیاد معلوم نمیشه جستش چقدره ک پوشک چ سایز بگیری
من به دخترم مولفیکس نساخت
نه بابا اولش بچه تند تند پی پی می کنه
من دو بسته سایز یک ۴۰ تایی گرفتم شما هم فک کنم دیگه کافیه نگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.