۶ پاسخ

سعی کن با موز یا خرما یا انواع شیره ها شیرین کنی کمتر از شکر استفاده کن تو دو سال اول ذائقه اش شکل میگیره

دلم خاست
پاشم درست کنم😂

وانیل و بکینگ بودر واسه بچه یه ساله ؟ زود نیس

گلم چجور درست میکنی من درست کردم میچسپه به کف تابه برنمیگرده با این که کف تابه ام هم نچسپ هست

دستورش میگی

دوست داره میخچره؟
پسر من اصلا نمیخوره این مدلی

سوال های مرتبط

مامان اردلان و ارسلان مامان اردلان و ارسلان ۲ سالگی
مامان 🩵پسر کوچولو🩵 مامان 🩵پسر کوچولو🩵 ۱۶ ماهگی