۳ پاسخ

5/6 تا داشتم بردم داروخانه گفتم کسی اومد خواست رایگان بدن بهش

😦😦😦😦چطوری شد۴۲۰ ازاد رو قوطیاش نوشته ۲۹۰نمیتونن بیشتر بفروشن یه نرخ معلوم داره مث بنزین ازاد و سمیه ای،سهمیه ۲۴۰ازاد ۲۹۰

با غلظت کم بده ببین چطوره مثلا جای سه پیمونه دو تا بده

سوال های مرتبط

مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی