5/6 تا داشتم بردم داروخانه گفتم کسی اومد خواست رایگان بدن بهش
😦😦😦😦چطوری شد۴۲۰ ازاد رو قوطیاش نوشته ۲۹۰نمیتونن بیشتر بفروشن یه نرخ معلوم داره مث بنزین ازاد و سمیه ای،سهمیه ۲۴۰ازاد ۲۹۰
با غلظت کم بده ببین چطوره مثلا جای سه پیمونه دو تا بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.