لعنت ب این دولت 🫤
همین برج 2میلیون میدن با وام 480... و ثبت نام ماشین همین ها رو اخبار گفت
طرح یسنا هم هست برای دهک های ۱ تا ۶عه
فک کنم یه هدیه به مادران هم میگفتن ۲۰ میلیون میخوان بدن نمیدونم نهایی شد یا نه
ماهی 2 میلیون برای مادر
وام فرزند اوردی
مابقی هم تورم و گرونی و حرص و جوش پدر و مادر
ی ماشین ۴۰۵ شوتی😎🤣
ی خونه و ی ماشین😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.