۱۱ پاسخ

دختر من ۴۹ بود

چند هفته بدنیا اومد؟

پسرم ۵۰ بود

عزیزم قد ژنتیکی
ممکنه بعدا رشد کنه
دختر من 52 بود زمان تولدش، ولی الان نسبت به یسریا که ازش کوتاه تر بودن، قدش کمتر رشد کرده

پسر منم زود دنیا اومد قدش همینقدر بود ولی از شش ماهگی قدش سریعتر از همسن هاش رشد کرد و یک سالگی شد اندازه بچه‌دوساله الآنم قدش نسبت به همسن هاش خیلی بلندتر هست
من و شوهرم متوسط هستیم

بود پسرم51

دختر اولم 51.این یکی 50

۵۱ بود

عزیزم عکس ماهگرد درست میکنم ۵۰ تومن
نمونه کار هم دارم
خواستی بهم بگو

۵۲ سانت

خب قدش کم باشه رشد می‌کنه دیگه

سوال های مرتبط

مامان مامان ساواش مامان مامان ساواش روزهای ابتدایی تولد