سلام خانما بیاین انومالی منو ببینین خوبه؟ مشکلی نداره نی نی؟

تصویر
۸ پاسخ

فک کنم تو یه روز زایمان میکنیم برای منم زده ۱۸ ابان😁

من یکماه بعد تو زده روز زایمانمو😂۱۸ آذر

مبارکه ساکت سمت چپ بود یا راست؟

جنسیت چی گفت عزیزم

سلام مامانا خوبین

جنسیت:male یعنی چی؟؟

همه چی خوبه خداروشکر بچه ام یه گل پسر

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اویان مامان اویان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ارسلان و حسین مامان ارسلان و حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی ها🩵🩷 مامان نینی ها🩵🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هایلین 💕🎀 مامان هایلین 💕🎀 هفته بیستم بارداری