بستگی به نظر دکتر داره معمولا تا دوساله بعدش دوزشو کم میکنه دختر من میخوره
عزیزم من خودم قرص لوبل میهورم اگر میدید حتما با نظر دکتر بدید و حتما با نظر دکتر قطع کنید ،چون من یه بار خودم قرصم قطع کردم تشنج کردم رفتم دکتر گفت نخوردنش باعث تشنج میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.