۲ پاسخ

بستگی به نظر دکتر داره معمولا تا دوساله بعدش دوزشو کم میکنه دختر من میخوره

عزیزم من خودم قرص لوبل میهورم اگر میدید حتما با نظر دکتر بدید و حتما با نظر دکتر قطع کنید ،چون من یه بار خودم قرصم قطع کردم تشنج کردم رفتم دکتر گفت نخوردنش باعث تشنج میشه

سوال های مرتبط

مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی
مامان تیدا مامان تیدا ۵ ماهگی
مامان رادمهرتیارا🥰🥰 مامان رادمهرتیارا🥰🥰 ۲ سالگی