۳ پاسخ

بنظرم دوره ترک پوشک شرکت کن من بچه اولم بلد نبودم خیلی سخت شد چقد از دستشویی بیزار شده بود گریه میکرد نمی‌رفت خودم عصبی شده بودم همش دعواش میکردم انقد وسط خونه جیش و پی پی میکرد شب ادراری گرفت

از ۱۸ماهگی تازه بدن بچه آماده میشه بعدش تا چند ماه خودتون دستشویی رفتنی بهش اعلام کنید بگید من جیش دارم می‌خوام برم دستشویی.بعد از اون تا یکی دوماه ازش بخوایین هر وقت جیشش داره میاد یا پی پی بهتون بگه البته تو پوشکش. خیلی باید بچه رو آماده کنی و یهویی از پوشک بازش نکنی بگی هر وقت جیش داری بگو.بین هر پروسه سه ماه فاصله باید بزاری مثلاً از شیر بگیری بعد سه ماه فاصله بزاری بعد پوشک

عزیزم سن از پوشک گرفتن از ۲.۵ سالگی به بعده
بچه باید امادگی‌کامل داشته باشه

سوال های مرتبط