۲ پاسخ

عزیزم هفته ات بالاس گرمی نخور دیدی پی پی کرد ها بچه من دارچین ت چای میخوردم موقع زایمانم بچه ام پی پی کردع بود و خوشبختانه نخورده بود 🥲🥲

دوش اب گرم بگیر.زیر دوش اسکات بزن.پیاده روی کن .اگه امکانش هم داری رابطه داشته باش

سوال های مرتبط